Mobilny Urzędnik w Żywcu

Od 13 lutego br. mieszkańcy Miasta Żywca, którzy z powodu niepełnosprawności mają ograniczoną zdolność poruszania się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miejskim w Żywcu tj. posiadający orzeczenie o niepełnosprawności lub orzeczenie o całkowitej niezdolności do pracy, mogą skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika.
Program usługi „Mobilny Urzędnik” obejmuje wsparcie i pomoc przez wizytę pracownika Urzędu Miejskiego w Żywcu w miejscu zamieszkania lub pobytu mieszkańca, podczas której pracownik:
1. udzieli pomocy w wypełnieniu wniosku, deklaracji lub innego formularza;
2. udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą;
3. przyjmie podanie, wniosek lub oświadczenie.
Wizyty, po wcześniejszym zgłoszeniu i potwierdzeniu, będą odbywać się wg. zapotrzebowania w pierwsze czwartki miesiąca.
Zakres usług świadczonych w ramach „Mobilnego Urzędnika” stanowią wybrane usługi znajdujące się w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Żywcu.
Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem usługi „Mobilny urzędnik” oraz formularzem zgłoszeniowym (https://zywiec.pl/zdjecia/a/680/zarzadzenie-i-regulamin-mobilny-urzednik.pdf)